„AS” Agata Nędzi Biuro Rachunkowo-Prawne

ul. Wolności 171
58-560 Jelenia Góra

Cennik

  1. Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów z rejestrami podatku VAT
    • do 20 dokumentów księgowych od netto 150 – zł
    • od 21 do 49 dokumentów księgowych od netto 180 - zł
    • od 50 do 80 dokumentów księgowych od netto 275 - zł
    • od 81 do 100 dokumentów księgowych od netto 330 - zł
    • od 101 do 130 dokumentów księgowych od netto 385 - zł
    • od 131 do 150 dokumentów księgowych od netto 440 - zł
    • powyżej 150 dokumentów księgowych cena ustalana indywidualnie
  2. Prowadzenie ewidencji ryczałtowej z rejestrami podatku VAT
    • do 20 dokumentów księgowych od netto 80 – zł
    • do 50 dokumentów księgowych od netto 120 – zł
    • do 80 dokumentów księgowych od netto 150 – zł
    • do 100 dokumentów księgowych od netto 200 – zł
    • do 150 dokumentów księgowych od netto 300 – zł
    • powyżej 150 dokumentów księgowych cena ustalana indywidualnie
  3. Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
    • Za każdego pracownika netto 35 – zł
  4. Prowadzenie ksiąg handlowych
    • do 20 dokumentów księgowych od netto 500 – zł
    • do 50 dokumentów księgowych od netto 900 – zł
    • do 80 dokumentów księgowych od netto 1200 – zł
    • do 100 dokumentów księgowych od netto 1400 – zł
    • do 120 dokumentów księgowych od netto 1600 – zł
    • do 140 dokumentów księgowych od netto 1800 – zł
    • do 170 dokumentów księgowych od netto 2000 – zł
    • powyżej 170 dokumentów księgowych cena ustalana indywidualnie
  5. Usługi doradcze
    • Doradztwo ogólne (forma rozliczenia, zakres działalności) od netto 100 – zł, dla klientów biura 25% ceny
    • Doradztwo szczegółowe (z zaznajomieniem się z dokumentami) od netto 200 – zł, dla klientów biura 25% ceny
    • Przygotowanie dokumentacji do kontroli (sprawdzenie, uzupełnienie) od netto 720 – zł, dla klientów biura 25% ceny
    • Prowadzenie spraw przed organami podatkowymi od netto 300 – zł, dla klientów biura 50% ceny
      (nie dotyczy kontroli dokumentów prowadzonych przez biuro)
    • Sporządzanie pism, sprawozdań, informacji od netto 100 – zł, dla klientów biura 50% ceny
      (nie dotyczy pism, informacji bieżącej do U.S. klientów biura)